domingo, 21 de março de 2010

Força de Cretcheu

Ca tem nada na es bida
Mas grande que amor
Se Deus ca tem medida
Amor inda é maior.
Maior que mar, que céu
Mas, entre tudo cretcheu
De meu inda é maior

Cretcheu más sabe,
É quel que é di meu
Ele é que é tchabe
Que abrim nha céu.
Cretcheu más sabe
É quel qui crem
Ai sim perdel
Morte dja bem

Ó força de chetcheu,
Que abrim nha asa em flôr
Dixam bá alcança céu
Pa'n bá odja Nôs Senhor
Pa'n bá pedil semente
De amor cuma ês di meu
Pa'n bem dá tudo djente
Pa tudo bá conché céu

Eugénio Tavares

Tenho aprendido um bocadinho de crioulo cabo-verdiano, este é um dos meus poemas preferidos. Chama-se "Força do Amor" e é do autor cabo-verdiano Eugénio Tavares. Para assinalar aqui o dia internacional da poesia - 21 de Março.

2 comentários:

Helga Piçarra disse...

Provavelmente será muito bonito, pelo pouco que consegui entender.

Beijinhos :)

Lady Me disse...

Eheheh, ia pôr aqui a tradução mas não arrisquei porque não sou perfeita nisto, ainda. Obrigada :)

Beijinhos